buku jutawan

Friday 24 January 2014

BUAT DUIT DENGAN PENCIL.MY





BUAT DUIT DENGAN PENCIL.MY




Apa itu Pencil.my?

    Pencil.my merupakan sebuah syarikat yang menjual produk pendidikan kepada para student. Moto syarikat ni "Additive Social Learning" iaitu mereka mahu membuat pelajar ketagih, suka untuk belajar. Pada awal 2000, perkembangan teknologi IT yang hebat telah menyebabkan idea untuk mewujudkan cara pembelajaran yang dipanggil Synchromous Learning. Cara ni melibatkan pembelajaran jarak jauh atau online yang kebanyakkan ditawarkan di peringkat universiti. 

Pencil.my telah mencipta nama 


Apa yang nak dijualnya?

    Syarikat Pencil Brand Sdn Bhd menawarkan sistem MLM (multilevel marketing). Terdapat pelbagai syarikat MLM di Malaysia, tetapi 99% memasarkan produk kesihatan , hanya 2-3 syarikat sahaja yang memasarkan produk pendidikan online.
    Selain itu, para agen Pencil.my akan menjual number PIN yang mana diperlukan student yang berminat untuk join dalam pendidikan online ni. Maknanya, selain daripada mencari agen, kita dapat menjual number PIN yang mana kedua-dua ni boleh mendatangkan keuntungan. Insyaallah.
    Fatwa Kebangsaan Malaysia telah bersepakat bahawa bisnes MLM merupakan bisnes yang halal selagi tidak menjual produk yang haram dan beberapa syarat lain.


pencil.my yang boleh membuatkan para pelajar ketagih untuk belajar


Kelebihan Pencil.my berbanding syarikat lain.

  •  Pencil.my merupakan syarikat yang telah diberi status MSC sebelum produk dilancarkan lagi. Apakah maksud MSC status 

 "
   MSC Malaysia status is recognition by the Government of Malaysia through the Multimedia Development Corporation (MDeC), for ICT and ICT-facilitated businesses that develop or use multimedia technologies to produce and enhance their products and services."                                                                  (dipetik dari web http://www.mscmalaysia.my/wht_is_msc_malaysia_status)


Ini bermakna, kerajaan Malaysia telah mengiktiraf produk pencil.my ini. Antara kelebihan mendapat status MSC ini adalah:

-Guided by Malaysia's Promotion of Investment Act (PIA) 1986, amended 1997, MSC Malaysia status companies, institution or faculties may enjoy the following financial incentives: Pioneer Status -100% exemption from taxable statutory income. This incentive is granted for a period of 5 years for the first round.
-A 100-percent Investment Tax Allowance (ITA).
  • Selain daripada itu, agen pencil.my mempunyai banyak bonus dan kelebihan yang ditawarkan khas untuk agennya sahaja.
  • Mempunyai pasaran yang luas kerana sasarannya ialah pelajar sekolah rendah dan menengah yang mana pada tahun 2012 kita mempunyai 5,304,201 pelajar seluruh malaysia. jadi selagi ada pelajar, selagi itu ada pelanggan kita.

contoh mereka yang berjaya dengan pencil.my


      Cara untuk menjadi agen pencil.my
   
     Terdapat 3 pakej untuk mereka yang ingin menjadi agen pencil.my. 
  1. Silver. Pakej ni pakej paling murah laa, dalam RM600, dan dibekalkan dengan 4 number PIN. 
  2. Gold merupakan pakej tengah-tengah dan dibekalkan dengan 8 number PIN. Gold ni mempunyai banyak kelebihan berbanding pakej silver.
  3. Platinum. Pakej paling mahal skali, sangat banyak kelebihan berbanding pakej yang lain.
  4. Sapa yang berminat untuk bertanya soalan ke, nak daftar ke boleh hubungi saya terus. 
             e-mail:muhammadmumtaz999@rocketmail.com
             whatupp:013 4969451
           



Antara bonus dan kelebihan


                 "MAKE IT HAPPEN OR WAIT IT HAPPEN"


pencil.my dalam paper









No comments:

Post a Comment

jom langsing

Popular Posts