buku jutawan

Tuesday 1 October 2013

CARA MUDAH DAPAT DUIT ONLINE



...CARA MUDAH DAPAT DUIT DENGAN 8SHARE...



      Assalamualaikum, hari ini kita akan share bagaimana untuk mendapatkan duit sampingan dengan cara yang mudah. Seringkali kita online facebook, twitter dan banyak lagi laman sosial yang lain, tetapi kita tidak sedar kita mampu menjana pendapatan sampingan dalam laman sosial tersebut. Yang paling penting kita perlukan rezeki yang halal dan diberkati ALLAH SWT.



APA ITU 8SHARE?
         8share merupakan salah satu syarikat pengiklanan yang dipercayai dan digunakan oleh ramai pengguna sosial kerana ianya PERCUMA dan PANTAS dalam mengendalikan pengguna.Satu syarikat yang membayar penyebar iklan mereka dengan kadar 20sen/click. Tiada kos pendaftaran . Semuanya adalah percuma.

SIAPA YANG BOLEH DAFTAR 8SHARE?
Sesiapa sahaja yang suka berkongsi perkara dan berita yang kool dengan rakan-rakan melalui laman web media sosial! 8Share kini berada di Malaysia, India, Philippines, dan Singapura. Daftar sekarang.

ADAKAH SAYA PERLU ADA APA-APA KEISTIMEWAAN UNTUK MENYERTAI 8SHARE?
Jika anda mempunyai akaun sosial media seperti Facebook, Google+, Twitter dan lain-lain dan anda juga suka berkongsi pelbagai cerita yang kool, anda boleh sertai kami. Daftar sekarang


                                                       DAFTAR 8SHARE MALAYSIA...


No comments:

Post a Comment

jom langsing

Popular Posts